چگونه با وجود محدودیت های اینستاگرام تعداد فالوورهای خود را افزایش دهیم؟(6 روش فوق العاده)

۵ بازديد

قطعا داشتن حساب کاربری با تعداد مخاطبان زیاد در اینستاگرام وسوسه کننده است و هر کسی را ترغیب می کند تا برای جذب فالوور های بیشتر کارهای متعددی انجام دهند. اما به نظر شما ارزش دارد که برای افزایش تعداد فالوور هرکاری انجام دهید؟؟ قطعا خیر!! چرا که کارهای ناهنجار و عکس قانون و مقررات اینستاگرام، باعث می شود تا پیج شما دچار آسیب شود و نه تنها روند رو به رشدی نداشته باشد، بلکه دچار افت و نادیده گرفتن از طرف مخاطبان نیز می شود.

حال سوال این است که چگونه در چارچوب و مقررات تعیین شده اینستاگرام، تعداد فالوور های خود را به روش قانونی افزایش دهیم. پیشنهاد ما به شما این است که به وب سایت رسانه قطار مراجعه کنید و جواب سوال خود را دریافت کنید.

در ابتدا به شما چندین راهکار آموزش می دهیم تا بتوانید در مدت کوتاهی پیج خود را ارتقا دهید و برند خود را در ذهن مخاطب ثبت کنید:

 انجام این کارها به ظاهر ساده است اما اگر به طور مستمر نکات ریز گفت شده را انجام دهید به رشد پیج خود کمک شایانی کرده اید.

1.به طور مرتب پست و استوری بگذارید. برای خودتان برنامه داشته باشید و به آن‌ها عمل کنید و سعی کنید به دور از هم بهم ریختگی و پاشیدگی، هدفمند برای مخاطبان خود پست بگذارید. شاید در ظاهر نکته مهم و چشمگیری نباشد، اما مستمر پست گذاشتن به شدت به ارتقا پیج‌تان کمک می کند و باعث می شود که در دیده مخاطبان باشید وبه مرور نام برندتان در ذهنشان ثبت می شود.

  1. قدرت هشتگ ها را دست کم نگیرید!! هشتگ ها به شما این امکان را می دهند که رایگان محصول یا خدمات خود را در کنار دیگر رقبا قرار دهید و به دیده شدن محصول‌تان بسیار کمک می کند و یک جنبه رقابتی از جهت قیمت، و... ایجاد می کند، که همین امر سبب شناخته شدن شما و اشنایی با خدمات‌تان می شود و موجب می شود بسیاری از افراد به سمت‌تان کشیده شوند.

 

  1. در استوری ها به طور مفصل در خصوص محصول یا خدماتی که دارید صحبت کنید و اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید. ممکن است افرادی باشند که در فالو کردن شما تردید داشته باشند، اما با نشان دادن محصول و توضیحاتی که می دهید خود به خود اعتماد آن ها را بدست آورده و همین امر سبب می شود تا بلاخره شما را فالو کنند.

4.حتما از لوکیشن(مکان نما) استفاده کنید؛ چرا که بسیاری ازافراد برای دریافت خدمات یا خرید محصول، ترجیح می دهند حضوری مراجعه کنند تا از خرید ود مطمئن شوند. اگر شما صاحب یک بوتیک در شیراز باشید، و ادرس خود را در لوکیشن پیج نوشته باشید، بسیاری از افراد شیرازی حتی برای یک بار هم که شده برای کنجکاوی به شما مراجعه خواهند کرد و همین امر سبب می شود که پیج شما را زیر نظر گرفته و به راحتی دنبال کنند.

5.سعی کنید با مخاطبان خود ارتباط بگیرید و تعامل برقرار کنید! شاید برای شروع کمی سخت باشد، اما هنگامی که روی غلطک بیفتید خواهید دید که نتایج آن شگفت انگیز است. شاید برایتان سوال باشد که چگونه تعامل پیج را بالا ببریم تا افراد بیشتری ما را دنبال کنند؟ ما به شما خواهیم گفت! همیشه در استوری ها از مخاطبان خود سوال بپرسید و آن‌ها با چالشی رو به رو کنید. در پست های خود از مخاطبان بخواهید تا نظرات خود را به اشتراک بگذارند. با گذاشتن پست و استوری های جذاب مخاطب را ترغیب به ذخیره و به اشتراک گذاشتن آن کنید. همین امر سبب می شود تا تعامل پیج رفته رفته افزایش یابد و شما با ورود به اکسپلور اینستاگرام ، فالوور های بیشتری جذب کنید و متقابلا کسب و کار خود را گسترش دهید.

  1. و در آخر برای شما راه میانبری در نظر گرفته ایم که بتوانید به صورت اصولی فالوور های خود را افزایش دهید.

شما با خرید فالوور اینستاگرام می توانید پیج خود را ارتقا دهید. بله درست متوجه شدید! خرید فالوور اینستاگرام اگر به درستی صورت گیرد می تواند کمک به سزایی در رشد اکانت‌تان داشته باشد؛ فقط کافیست نکاتی را در نظر بگیرید تا به مشکل بر نخورید.

در نظر داشته باشید که معتبر ترین سایت را برای خرید فالوور انتخاب کنید چرا که خرید خدمات اینستاگرامی از سایت های نامعتبر به تنها به اعتبار شما لطمه وارد می کند بلکه موجب افت عملکرد پیج‌تان می شود.

ما در وب سایت رسانه قطار، به شما بهترین و معتبر ترین سایت ایرانی خرید فالوور اینستاگرام را معرفی کردیم وشما می توانید با خیالی آسوده، از آن فالوورهای با کیفیت بخرید. این سایت دارای خدمات ویژه و منحصر به فرد دیگری نیز هست که پیشنهاد ما به شما این است که خودتان آن ها را مشاده کنید تا مهر تاییدی بر ادعای ما باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.